Často kladené otázky

1. Čo získam registráciou na Vašej stránke?

 Registrovaní klienti sú pravidelne oboznamovaní s novým tovarom na našej stránke (mailom), registrovaným klientom je poskytnutá stabilná zľava za kumulovanie nákupov.

2. Ako sa môžem na Vašej stránke registrovať ako firma ?

Vyplňte registračný formulár na našej stránke https://www.dekoracie-darceky.sk/registracia podľa pokynov (max. 5 minút) - živnostník, SZČO s prideleným IČOm. Do 24 hod. Vám príde mail o akceptácii registrácie a sprístupníme Vám veľkoobchodné ceny. Potom sa prihlásite Vašimi údajmi (ktoré ste si zvolili pri registrácii) a môžete nakupovať vo veľkoobchodných cenách.

3. Môžem sa na Vašej stránke registrovať aj bez prideleného IČO?

Ano, môžete sa registrovať aj ako maloobchodný klient. Po registrácii sa prihláste, aby ste mohli zbierať sumy za nákup. Nákup uskutočnite ako prihlásený klient, aby sa Vám nákupy zlučovali. Registrovaným klientom poskytujeme stabilnú zľavu za kumulovanie nákupov.

4. Ako dlho trvá vybavenie mojej objednávky?

Objednávky vybavujeme priebežne.

5. Je možné moju objednávku dodatočne upraviť?

Ano, pokiaľ nie je Vaša objednávka ešte odoslaná, môžete ju upraviť – kontaktujte nás telefonicky alebo mailom.

6. Čo je ZĽAVOVÝ KÓD a ako ho získam?

Zľavový kód je príležitostná akcia, ktorá je vyhlasovaná zvlášť pre maloobchodných klientov alebo pre klientov s IČO. Po zadaní Zľavového kódu do príslušného okienka v košíku a jeho aktivácii (políčko AKTIVUJ), sa prejaví práve bežiaca akcia (zľavy vo výške 10-30% pri nákupe nad určitú sumu, do určitého dátumu, a pod...)

7. Aký je spôsob dodania objednávky?

Veľkoobchodní klienti (s IČO) – dovoz kurierom SPS, cez Packetu, alebo osobný odber na sklade, .... Maloobchodní klienti (bez IČO) – dovoz kurierom SPS, osobný odber na výdajných miestach Packety, alebo dodanie do našich 3 maloobchodných predajní v Trnave

8. Aké sú možnosti platby?

Maloobchodní aj veľkoobchodní klienti majú na výber:
  • platbu na dobierku (pri platbe na dobierku je možné použiť hotovosť, alebo platobnú kartu VISA, MAESTRO, MASTERCARD)
  • alebo platbu vopred na náš účet (dodanie bez dobierky).
Veľkoobchodní klienti (s IČO) majú na výber:
  • platbu na dobierku (pri platbe na dobierku je možné použiť hotovosť, alebo platobnú kartu VISA, MAESTRO, MASTERCARD)
  • alebo platbu vopred na náš účet (dodanie bez dobierky)
veľkoobchodní klienti: pri osobnom odbere na našom sklade – platba hotovosťou alebo platobnou kartou (VISA, MAESTRO, MASTERCARD)

9. Vybral som si platbu vopred, ale neprišli mi hneď po odoslaní objednávky platobné údaje

 Pri platbe vopred na náš účet je najskôr objednávka spracovaná našimi pracovníkmi. Podklady k platbe odosielame klientovi až po kompletnom spracovaní objednávky. Podklady posielame na mail. Platbu treba realizovať bezodkladne, aby sme mohli odoslať zásielku.

10. Tovar sa mi nepáči (nespĺňa moje očakávania) – ako mám postupovať?

Je potrebné aby ste nás kontaktovali mailom aby sme si dohodli další postup.

11. Tovar prišiel poškodený (rozbitý, olúpaný, poškodený, má výrobné vady) – ako mám postupovať?

Je potrebné aby ste zásielku skotrolovali IHNEĎ po prebratí od kuriera. Ak sa objaví akákoľvek vada z vyššie spomenutých, je potrebné nás BEZODKLADNE kontaktovať- IBA PÍSOMNE - IBA MAILOM a nahlásiť rozsah poškodenia. V maili je potrebné uviesť kód tovaru (PLU) a počet relamovaných kusov. Tovar je potrebné reaklamovať spolu s fotodokumentáciou poškodenia a fotodokumentáciou balenia. Poškodený tovar NEPOSIELAJTE späť, pokiaľ nebudete vyzvaní. 
Reklamácie poškodeného tovaru riešime:
a) dodatočnou zľavou (výrobné vady, veľkoobchodní klienti), alebo výmenou za dobrý tovar pri ďalšej objednávke, ak nie je tovar skladom, reklamáciu riešime dobropisom 

b) dobropisom a následným vrátením sumy na účet klienta (maloobchodní klienti)