TESTOVACIA STRANKA
Tato stranka je len na testovanie funkcnosti, nakupovat mozete na www.dekoracie-darceky.sk


Vyber svoju menu pre nákup,

EUR pre Slovensko

CZK pre Českú republiku
 
   
Prihlásenie
 

Obchodné podmienky

Doprava a Platba

Spôsoby dopravy a platby pre Maloobchod (klienti bez prideleného IČO)

Poštovné, dobierkové a balné pre MALOOBCHODNÝCH KLIENTOV (bez prideleného IČO): 

Možnosť odberu: 

- kurierska služba SPS, s.r.o.

 

Spôsoby platby: 

- hotovosť pri dodaní (dobierka v prípade dovozu kurierom)

- platba vopred 

 

Poplatky spojené s dovozom: 

  • objednávky do 50,00 € s DPH - hradí plnú sumu poštovného a dobierkového kupujúci (poštovné 2,99 € s DPH a dobierka 1,- s DPH)
  • objednávky nad 50,01 € s DPH - poštovné a dobierkové sa neúčtuje, prepravné náklady hradí dodávateľ
  • Balné neúčtujeme vôbec

často kladené otázky

1. Čo získam registráciou na Vašej stránke?

 Registrovaní klienti sú pravidelne oboznamovaní s novým tovarom na našej stránke (mailom), registrovaným klientom je poskytnutá stabilná zľava za kumulovanie nákupov.

2. Ako sa môžem na Vašej stránke registrovať ako firma ?

Vyplňte registračný formulár na našej stránke podľa pokynov (max. 5 minút) - živnostník, SZČO s prideleným IČOm. Do 24 hod. Vám príde mail o akceptácii registrácie a sprístupníme Vám veľkoobchodné ceny. Potom sa prihlásite Vašimi údajmi (ktoré ste si zvolili pri registrácii) a môžete nakupovať vo veľkoobchodných cenách.

3. Môžem sa na Vašej stránke registrovať aj bez prideleného IČO?

Ano, môžete sa registrovať aj ako maloobchodný klient. Po registrácii sa prihláste, aby ste mohli zbierať sumy za nákup. Nákup uskutočnite ako prihlásený klient, aby sa Vám nákupy zlučovali. Registrovaným klientom poskytujeme stabilnú zľavu za kumulovanie nákupov.

4. Ako dlho trvá vybavenie mojej objednávky?

Objednávky vybavujeme do 3-5 pracovných dní od prijatia objednávky. 

5. Je možné moju objednávku dodatočne upraviť?

Ano, pokiaľ nie je Vaša objednávka ešte odoslaná, môžete ju upraviť – kontaktujte nás telefonicky alebo mailom.

6. Čo je ZĽAVOVÝ KÓD a ako ho získam?

Zľavový kód je príležitostná akcia, ktorá je vyhlasovaná zvlášť pre maloobchodných klientov alebo pre klientov s IČO. Po zadaní Zľavového kódu do príslušného okienka v košíku a jeho aktivácii (políčko AKTIVUJ), sa prejaví práve bežiaca akcia (zľavy vo výške 10-30% pri nákupe nad určitú sumu, do určitého dátumu, a pod...)
Získate ho z verejne dostupných kanálov (naša FB stránka, mail s ponukou alebo priamo na našej stránke v hlavnom menu)

7. Kedy a prečo je nutné zakliknúť políčko „Dodať len kompletnú objednávku“

Toto políčko zaklikávajte vtedy, ak máte v košíku produkty, ktoré nutne potrebujete (na záväznú objednávku, presný počet kusov, konkrétnu farbu,...). Ak zistíme, že Vaša objednávka nie je kompletná a vy máte zakliknuté toto políčko, konzultujeme vzniknutú situáciu telefonicky a snažíme sa nájsť náhradné riešenie. Ak toto políčko zakliknuté nie je a objednávka nie je kompletná, klienta nekontaktujeme a objednávku odosielame.

8. Aký je spôsob dodania objednávky?

- Veľkoobchodní klienti (s IČO) – dovoz kurierom SPS alebo osobný odber na sklade
- Maloobchodní klienti (bez IČO) – dovoz kurierom SPS

9. Aké sú možnosti platby?

Maloobchodní aj veľkoobchodní klienti majú na výber:
  • platbu na dobierku (pri platbe na dobierku je možné použiť len hotovosť, nie je možné použiť platobnú kartu)
  • alebo platbu vopred na náš účet (dodanie bez dobierky).
Veľkoobchodní klienti (s IČO) majú na výber:
  • platbu na dobierku (pri platbe na dobierku je možné použiť len hotovosť, nie je možné použiť platobnú kartu)
  • alebo platbu vopred na náš účet (dodanie bez dobierky)
pri osobnom odbere na našom sklade – platba hotovosťou alebo platobnou kartou (VISA, MAESTRO, MASTERCARD)

10. Vybral som si platbu vopred, ale neprišli mi hneď po odoslaní objednávky platobné údaje

 Pri platbe vopred na náš účet je najskôr objednávka spracovaná našimi pracovníkmi. Podklady k platbe odosielame klientovi až po kompletnom spracovaní objednávky. Podklady posielame na mail. Platbu treba realizovať bezodkladne a dokad o zaplatení treba poslať na náš mail aby sme mohli odoslať zásielku.

11. Tovar sa mi nepáči (nespĺňa moje očakávania) – ako mám postupovať?

Je potrebné aby ste nás kontaktovali mailom a oznámili nám, že budete posielať tovar späť.
Ak nás nebudete kontaktovať mailom, pošlite tovar do 14 dní od prijatia zásielky na vlastné náklady prostredníctvom Slovenskej pošty ako poistenú zásielku (nie na dobierku). Zásielku odporúčame poistiť a starostlivo uchovať doklad o jej odeslaní. Do balíčka vložte informácie, ktoré umožnia identifikáciu zákazníka a vráteného tovaru spolu s číslom účtu, na ktorý pošleme sumu za vrátený tovar. Tovar pošlite na adresu: VIKING Bratislavská 52, 917 02 Trnava. Tovar musí byť nepoškodený a v orginálnom balení.

12. Tovar prišiel poškodený (rozbitý, olúpaný, poškodený, má výrobné vady) – ako mám postupovať?

Je potrebné aby ste zásielku skotrolovali IHNEĎ po prebratí od kuriera. Ak sa objaví akákoľvek vada z vyššie spomenutých, je potrebné nás BEZODKLADNE kontaktovať- IBA PÍSOMNE - mailom alebo MMS a nahlásiť rozsah poškodenia. Uvítame akúkoľvek fotodokumentáciu poškodenia. Poškodený tovar NEPOSIELAJTE späť, pokiaľ nebudete vyzvaní.
Reklamácie poškodeného tovaru riešime:
a) dodatočnou zľavou (výrobné vady, veľkoobchodní klienti)
b) dobropisom a následným vrátením sumy na účet klienta (maloobchodní klienti)
 
 
 
 
   
 
Výhody registrácie u nás:
  • pravidelné zasielanie aktualít o novom tovare
  • nastavenie stabilnej zľavy (pre stálych zákaznikov)